Більше ніж ім'я - абсолютно новий Renault Kardian, втілення нової міжнародної стратегії

Більше ніж ім'я - абсолютно новий Renault Kardian, втілення нової міжнародної стратегії

28 Серпня 2023
Майбутній міський кросовер, який вперше з'явиться на південноамериканському ринку, потребував виразної назви, яка б асоціювалася з силою та маневреністю і водночас містила міжнародно зрозумілі приголосні. Але що означає ця назва і з чим вона асоціюється? Сильвія, менеджер зі стратегії найменування моделей у відділі глобального маркетингу Renault, розбирає його по складах і буквах, а також розповідає про ідеї та асоціації, що виникають при створенні цієї моделі, яка перетинає кордони.
alt
Назва, що натякає на захист та потужність

Тим не менш, коріння назви нового Renault Kardian походить з англійської мови. При першому прослуховуванні ім'я викликає асоціацію зі словом "guardian", що символізує захист і силу. Його сильні приголосні - K, R і D - підсилюють це враження. Але ім'я викликає ще один сильний образ. Сильвія пояснює: "Що цікаво в Renault Kardian, так це те, що він викликає асоціації з динамічною спритністю. Це змушує вас думати про кардіо - спорт, імпульс і адреналін".

Але м'яке звучання слова також виводить на перший план інші ідеї. Сильвія каже: "Те, як воно побудоване навколо двох "А", Kar-dian, натякає на безпеку транспортного засобу".

Зрештою, у першому складі Kardian ви навіть можете почути слово "автомобіль" - важко знайти кращий символізм!

Новий крок Відродження
Абсолютно новий Renault Kardian посилить міжнародну присутність Renault; незабаром він дебютує на латиноамериканському ринку, слідом за Alaskan і Oroch, а потім почне продаватися в інших країнах по всьому світу. "Цей автомобіль ілюструє стратегію Відродження Renault у всьому світі, а його назва нагадує про технології, безпеку, задоволення від водіння та маневреність", - каже Сильвія.
alt
Сильвія, менеджер зі стратегії найменування моделей у відділі глобального маркетингу Renault

"Абсолютно новий Renault Kardian є найновішою моделлю в нашому модельному ряді і представляє стратегію Відродження на міжнародній арені. Ми вимовляємо його на французький манер, тому що Renault - французький бренд, трохи схожий на французький дотик".